Stránky

Translate

pátek 30. listopadu 2012

Thajské střípky, aneb jak to vidí Hany


  • značky na silnici, co zasahují do chodníku jsou nízké (když vezmete v potaz, že měřím 177 cm) tudíž jsem se do nich málem praštila, kdybych se nesehnula
  • ve většině restaurací není wc, i když by ho tam člověk obyčejně čekal
  • jízda spacím vlakem přináší dva poznatky, postel je mi samozřejmě malá a když v okně chybí sklo, očividně to ničemu nevadí..sranda, že je to okno bez skla zrovna u mé sedačky :-)
  • Kuba tu má spoustu kamarádů, malí thajci mu neustále říkají: „Hello, my friend...“ a nabízí mu oblek na míru, zatímco mě tu říkají : „ Yes, sir...“ a nenabízejí mi nic. Asi jsem tu na ženu dost mužná :-) fakt je, že thajky jsou mi tak k pasu...
  • na nádraží pivo Chang rovnou do okénka kupé, ale až po páté hodině
  • to, čeho tu nikdy není málo je jídlo...spooousty jídla!
    Kuba nás fotí na samospoušť :-)

a se spací úpravou.
Vlakové kupé před spací úpravou ...

Jak to vidí Kub


-hanca smlouva tak ze i zaslouzily tuk-tukar nastartoval tuk tuka rychlosti blesku a ujel z naseho dosahu:-) ale jinak je to smolouvacka par excelance a dokaze cenu uhadat na polovinu
-kfc je tu ponekud pothajstene:-)
-monkove (mnisi) tu mají prednost snad uplne vsude pritom o jejich dodrzovani ,,celibátů,, mam ponekud pochybnosti huli jak cikani za parezem, nosi zabky ve stylu jamajskeho reggae atd.

Žádné komentáře:

Okomentovat