Stránky

Translate

středa 28. listopadu 2012

Jak to vidi kub

Kub s tuk tukem

Hany, Chang a Cosmo
Tak predem vsem co si to prectou rikam ze o hodinach ceskeho jazyka jsem se venoval uplne jinejm vecem nez sledovani kde se pisou jaky i-y a ani ty carky me prilis nebraly takze tem kterym to bude vadit sorry:-)
Jestli jste docetli az jsem je videt ze vam v tele drima trocha punkace a zajima vas co se bude dit dal... Je to uz fakt dlouho co jsem chtel vyrazit a ted s hancoou se mi to konecne povedlo uskutecnit. Po strastiplne ceste kterou vam jiz popsala hanca jsme se ocitli v Bangkoku – mestu neomezenych moznosti (trochu mi to pripomina pakistansky peshavar) Zije se tu na ulicich kde se da poridit uplne vsechno od zakladnich potravin az po uplne futuristicke nesmysly.
Jidlo
kapitola, která by mohla vydat na několik clanku, takze ve zkratce
- doma tu nikdo nevari vsichni jedi na ulici
  • jidlo se pripravuje v naprostem svinciku
  • téměř vse se ji spejli se spickou
  • caj se tu serviruje v igelitovych pytlicich (stejne tak polivka a vse tekute)
  • caj je tak sladkej ze se to neda pit
  • často se tu stoluje mezi koly projizdejiciho autobusu
  • když dobře hledate je to za babku
  • VSE je naprosto vyborne (az na ten Caj)
Doprava:
doprava je něco co bez zhlednuti na vlastní oci nelze pochopit, ja jsem uz proskolen z pakistanu ale vždy me to dostane jak to tady funguje

  • je to chaoz, ale nikdo tady neboura
  • kdo troubi piska knika atd. jede
    doleva se muze odbocovat i když je cervena
  • doprava se nemuze když je cervena ale nikdo to nerespektuje
  • jezdi se vlevo ale chvili mi to trvalo nez sem to vydedukoval
  • tuk tuk (trikolka) peklo taxi to jsou nejrychlejsi vozdila
  • na člověka (aspon se to muze zdat) tu pripadaji dva mopedy
  • lodni doprava je nekopromisne nejlevnejsi
toz to je prozatim vse priste uz snad zprávy z nejakeho lezeni KUB

Žádné komentáře:

Okomentovat